5 kampanii modowych, które zrobią na Tobie wrażenie

fot. Materiały prasowe Gucci

W kampaniach topowych marek co roku znajdujemy ogromną dawkę zaskakujących wizji i wszystkiego, czego zupełnie się nie spodziewamy. Inspirujące i wywołujące silne emocje materiały reklamowe, to prawdziwe perełki, których nie sposób przegapić.
Wybrałyśmy dla Ciebie 5 kampanii z minionego – 2020 budzących zachwyt, mieszający się ze zdumieniem.

GUCCI

W kampanii marki Gucci pojawił się motyw konia. Nie jest to jednak klasyczna forma – pomysł okazał się dużym zaskoczeniem, ponieważ koń towarzyszy modelom w codziennych czynnościach: razem pływają, ucinają drzemkę na dywanie, jeżdżą samochodem…W kampanii pojęcie równości wychodzi na pierwszy plan, dzięki któremu zrodził się pomysł na tak ekstrawagancją kampanię, za którą stoi znany i ceniony filmowiec Jorgos Lanthimos, znany ze swoich dzieł takich jak “Faworyta” czy “Lobster”.

fot. Materiały prasowe Gucci
kampania gucci
fot. Materiały prasowe Gucci

BALENCIAGA

Obok kampanii, w której modele i modelki wcielają się w role polityków, nie można przejść obojętnie. Do tego idący w parze spot, stworzony na wzór telewizyjnego wydania wiadomości w przerysowanym stylu. Trzeba przyznać, że obok tak szokującej formy prezentacji mody nie da się przejść obojętnie.
Balenciaga jak zawsze potrafi zrobić ogromne wrażenie i wyjść poza schemat.

FENTY

Wolność, to temat, który stał się kluczem do zeszłorocznej kampanii marki tworzonej przez Rihannę. Możliwość wyrażania siebie i oryginalność to dodatkowe wartości, które miały wielki wpływ na stworzenie kolekcji, będącej luksusem w codziennym, prostym wydaniu.
Fenty definiują i tworzą ludzie, którzy noszą ubrania marki. – tak wypowiadają się twórcy marki. Słowa idealnie wpisują się w założenia, gdyż modele biorący udział w nagraniu autorstwa Thurstana Redinga, są oryginalnymi osobami, mającymi swoje niepowtarzalne sposoby na życie i własne historie. Casual w nowoczesnej odsłonie, to kwintesencja piękna i ukłon w stronę prostoty.

kampania Fenty
fot. Materiały prasowe Fenty
kampania Fenty
fot. Materiały prasowe Fenty

LOUIS VUITTON

Luksusowa marka, w sezonie wiosna-lato, zanurzyła się w głębokich, wibracjach kolorystycznych pochodzących z afrykańskiego kontynentu. Historia Benińczyków, została w doskonały sposób przemycona do fotografii autorstwa Leonce Raphael Agbodjelou.
Bogate tło, lokalne kwiaty, ceramika, czy charakterystyczne meble, dodają smaku i w niepowtarzalny sposób podkreśliły projekty Louis Vuitton. Kampania budzi podziw zarówno dla marki, fotografa, a także uroku Afryki, wszystko ze sobą współgra, tworząc niepowtarzalną, ponadczasową całość.

LV Louis Vuitton kolory piękna kampania
fot. Materiały prasowe Louis Vuitton
LV Louis Vuitton kolory piękna kampania
fot. Materiały prasowe Louis Vuitton
LV Louis Vuitton kolory piękna kampania
fot. Materiały prasowe Louis Vuitton

GIVENCHY

Czarno biała reklama, pełna teatralnego klimatu z dawnych lat. Marc Jacobs w kampanii Givenchy, pod okiem Charlotte Rampling miał za zadanie odegrać cały wachlarz emocji: strach, ból, przerażenie i tak dalej, i tak dalej.
Scena praktycznie pozbawiona jest scenografii, można na niej spotkać torebki i buty, które znalazły tu swoje nowe zastosowanie, wcielając się w rolę telefonu. Doskonała relacja między bohaterami hipnotyzuje i nadaje modzie nowego wydźwięku.
Pełna swobody, lekkości i wdzięku reklama to krótkometrażowa uczta, dla miłośników mody ze szczyptą dystansu i żartu. Autorem zdjęć jest Craig McDean, a za całą stronę kreatywną odpowiada Claire Waight Keller.

Givenchy kampania
fot. Materiały prasowe Givenchy
Givenchy kampania
fot. Materiały prasowe Givenchy

Te kampanie zapadły nam w pamięć od pierwszego spojrzenia na nie. Ajak mawiał Andrzej Sapkowksi

Nigdy nie ma drugiej okazji, aby zrobić pierwsze wrażenie.

Udostępnij ten artykuł
Tagi
Zobacz, co się zmieni, kiedy nauczysz się jakościowo odpoczywać
04 października 2024
Jak efektywnie odpoczywać? Oto 5 sprawdzonych sposobów.
Read More
Jesienny niezbędnik L’e
04 października 2024
Wraz z nadejściem jesieni wieczory stają się dłuższe, a dni coraz bardziej chłodne. To czas, w którym...
Read More

polecamy