Delikatna, pełna naturalnego światła, domowych scenerii i intymnych rytuałów, taka właśnie jest najnowsza kampania YOPE oznaczona hasztagiem #wstronęsłońca. Uchwycone przez doskonałą artystkę, Zuzannę Krajewską, kadry z codziennego dbania o siebie wprawiają w zachwyt nad naturalnością.
Na pięknych fotografiach ukazały się między innymi trzy nowe serie kosmetyków, które zaskakują swoimi aromatycznymi połączeniami, bo kiedy bez łączy się z wanilią, rabarbar z różą, a mandarynka z maliną, to nie sposób przejść obok nich obojętnie! Każdy zapach znajdziecie pod dobrze Wam znanymi postaciami kremów i mydeł do rąk, czy też balsamu i żelu pod prysznic. Naturalne składy i filozofia idącą w parze z dbaniem o środowisko, troszczy się o Ciebie i planetę.
Współzałożycielka marki podkreśla, że Yope za sprawą tej kampanii chce skierować myślenie ludzi w stronę tych małych rzeczy, które cieszą, tak jak choćby to, że świeci słońce. Stąd właśnie wzięło się hasło #wstronęsłońca. Fotografie przepełnione są pozytywną słoneczną aurą, a przestrzeń pełna jest naturalności i skutecznie kusi, by pozwolić sobie na pachnące rytuały, ciesząc się na co dzień drobnymi przyjemnościami.
O współpracy z Yope, w bardzo ciepły sposób wypowiada się również sama Zuza Krajewska:
“To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego, słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji. Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca! Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem.”
Wiosenno-Letnia kampania Yope przynosi dozę cudownej letniej aury i beztroski, a kosmetyki do codziennej pielęgnacji zdają się być jeszcze bardziej pożądane. W sam raz, by miło spędzić chwilę w domowym zaciszu.