Najnowsza kampania biżuterii Rosa, przedstawiona jest w samym sercu scenerii przywołującej na myśl beztroskie lato. Duet fotografów – Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik w zjawiskowy sposób uchwycili piękno biżuterii Agnieszki Rosy, wśród ujmujących detali podwarszawskich ogródków działkowych.
W towarzystwie czereśni, porzeczek, żeliwnej wanny i szklarni, mamy okazję jeszcze lepiej dostrzec kunszt ponadczasowej biżuterii. Cała kampania skupia się wokół nieprzemijalności i klasycznych modeli Rosy. To właśnie one nigdy nie wychodzą z mody, niezmiennie zachwycając swoją formą i perfekcyjnym wykonaniem. Jest swego rodzaju dowodem na to, że nieprzemijalny urok biżuterii pasuje do nas bez względu na okoliczności. Kultowe modele idealnie przeplatają się ze sztafażem polskiej flory i fauny, a klasyczne obrączki, kolczyki w subtelnych, geometrycznych kształtach, cienkie łańcuszki i rzeźbiarskie bransoletki, niebanalnie prezentują się w objęciach natury. ROSA eksponuje swój jubilerski kunszt w każdym swoim wykonanym ze złota projekcie. Każda sztuka biżuterii, została opracowana w taki sposób, by zdobić ciało i zostać z nami przez długie lata. Takie założenie doskonale wpisuje się w założenia świadomej mody i zrównoważonego rozwoju.
Kampania została wzbogacona o krótkie wideo autorstwa Wojciecha Affeka, zachowane w onirycznym klimacie, odzwierciedlającym atmosferę leniwie płynących popołudni, wśród natury, mgły, nieoczekiwanego deszczu i powiewających w letnim przeciągu firanek.