Kultowa marka COS to dzieło inspiracji współczesną kulturą i sztuką.
W londyńskiej siedzibie tworzone są projekty, które słyną z nowoczesnych interpretacji klasyki. COS wyróżnia się dążeniem do najwyższej jakości, dzięki czemu mamy okazję obcować z projektami, które łączą w sobie funkcjonalność i wysmakowany styl.
Tutaj nieśmiertelna klasyka i eksperymentalne wzornictwo znajdują przestrzeń dla siebie.



W scenografii ikonicznej, londyńskiej parowozowni Roundhouse odbył się pierwszy pokaz mody marki COS. Miejsce postrzegane jest jako muza, która sieje natchnienie wśród artystów i filmowców.
Tym razem otworzyło się przed nowym, ewolucyjnym obliczem marki.



Już po wkroczeniu pierwszych projektów na wybieg, mogliśmy być pewni, że marka trzyma fason. Pokaz zawrzał od doskonałej klasyki w orzeźwiających aranżacjach. Ponadczasowe elementy spotkały się z nowoczesnymi drapowaniami, ekspresyjną lekkością falujących płaszczyzn, różnorodnością faktur, a także przeskalowanymi fasonami. Filarami kolekcji jest prostota form przełamana wyrazistą kolorystyką. Głęboką czerń w towarzystwie stonowanego beżu, eleganckiego granatu, szarości i przydymionej zieleni, rozchmurza okruch energetyzującej kanarkowej żółci i błękitu.
COS w tym sezonie szczególnie emanuje swobodą i spójnością. Przekracza granice tradycji, robiąc to w najlepszym smaku, daje ponieść się fantazji jednocześnie nie pozwalając na to, by klasyka odeszła w cień.
Elegancja tańczy tango z funkcjonalnością, tradycja zadziera z nowoczesnością,
a elementy high fashion odnajdują się w swobodzie codzienności.
Najnowsza kolekcja to prawdziwy popis krawieckich umiejętności i dbałości o detale. Światło dzienne ujrzały suwaki i szwy. Sztywna lakierowana skóra pojawia się w towarzystwie miękkiej, wirującej z każdym ruchem satyny i zjawiskowo splatanych dzianin. Pojawiły się miękkie kożuszki. oversizowe trencze, spodnie o prostych nogawkach, a także reinterpretacje garniturów, którym dodano nieco więcej luzu. Nie mogło zabraknąć golfów, graficznych dzianin, bezrękawników i wygodnych pojemnych toreb, skąpanych w spójnej z całością kolorystyce.



Popis krawieckich umiejętności i dbałości o detale
Jak przystało na COS, marka nawiązała współpracę z BUREAU BETAK, czyli uznaną agencją produkcyjną największych pokazów mody. Miało to wpływ na kontynuację misji umacniania lokalnych społeczności.
Co więcej, elementy scenografii pokazu pochodzą z tymczasowego wynajmu lub zostaną przekazane dalej, zyskując tym samym nowe życie, podobnie jak pokrycie sceny, zasłony i dywany.
Wykorzystane materiały powędrują do partnera współpracującego z licznymi instytucjami charytatywnymi.