Klasyka czy istne szaleństwo? Na co tym razem zdecydowały się popularne domy mody? Prześcigają się w tym, jak najciekawiej ukazać swoje kolekcje. Zachodzą w głowę jak przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Jedno jest pewnie – zawsze im się udaje.

Kenzo
W tym sezonie Kenzo serwuje nam piękne kolaże z wykorzystaniem polnych kwiatów, które fantazyjnie urozmaicają całą kompozycję. Sylwetki osób skrywają twarze pod kwiecistą łąką, która jest silnie zintegrowana z prezentowanymi kreacjami, w których również pojawiają się roślinne detale.


Chanel
W kampanii Chanel króluje klasyka i prostota. Fotografie są eleganckie i wyrafinowane, a paleta barw monochromatyczna. Wszystkie elementy doskonale pasują do kultowego wizerunku marki. Lejące suknie i proste garsonki, potęgują konsekwencję założeń kolekcji, nawiązującej do tradycji.




Gucci
Gucci decyduje się na wizerunek w formie vintage, w którym fotografie rozświetlone od fleszy, przywołują na myśl lata 60te. Ciepła, naturalna kolorystyka, współgra z kolekcją zdominowaną przez między innymi ponadczasowe kroje z tamtych lat, lakierowane torebki w pastelowych odcieniach i wszystko to, co sprawia, że patrząc na kampanię czujemy, jakbyśmy mieli do czynienia z wehikuł czasu.




Dior
Dior w swojej kampani stawia na nowoczesność wymieszaną z orientalnymi akcentami i lodową kolorystyką. Minimalistyczne aranżacje uwydatniają motyw tie-dye, oraz wyróżniające się ryciny, przedstawiające florę i faunę. Czernie biele i niebieskości podbijają wartość prostych form, dzięki czemu całość zyskuje wydźwięk modernistyczny.


Armani
Armani raczy nas solidną dawką surrealizmu, w grafikach w postać modeli wcielają się…lamy. Musimy przyznać, że pomysł jest bardzo nietypowy i silnie zapadający w pamięć. Nie dość, że nietuzinkowo prezentuje kolekcje to i wywołuje lekki uśmiech na twarzy, gdyż lamy pozują w malarskich sceneriach, w przeróżnych zakątkach świata.


