Luksusowa marka modowa Burberry, słynąca z rozpoznawalnych kraciastych motywów i kultowa gra Minecraft nawiązały zaskakującą współpracę. Koncepcje tych dwóch, na pierwszy rzut oka zupełnie odmiennych światów zyskały okazję, by się przenikać. Tak powstało „Burberry: Freedom to Go Beyond”.

Burberry w wirtualnej rzeczywistości
Estetyka gry została wzbogacona w kreatywne formy wyrażania siebie i przeżywania przygód. Bloki mieszkalne, które widzimy w wirtualnej rzeczywistości, są pokryte kratą Burberry, a nową postacią jest jelonek, będący bohaterem marki. Krajobraz poszerzy się również o zielone, roślinne logo TB, a na niebie możemy wypatrywać przelatujących balonów z kraciastego materiału.
W menu gry pojawi się wirtualna garderoba, z różnymi opcjami wirtualnej odzieży, zgodnej z założeniami szafy kapsułowej, dostępnej dla postaci.
To rarytas dla tych, którzy lubią pokazywać swój gust, nawet w wirtualnym świecie.

Luksusowa moda z elementami graficznymi Minecraft
Jednak trzeba wiedzieć, że współpraca Burberry x Minecraft nie kończy się jedynie na ugoszczeniu charakterystycznych elementów Domu Mody w zdigitalizowanych okolicznościach. Słynąca z kanciastych kształtów, estetyka Minecraft ujrzy światło dziennie i zostanie uwzględniona na ubraniach marki. Dzięki temu będziemy mogli budować swoje stylizacje, wzorując się na outfitach widzianych w grze, a inspiracji nie zabraknie — możemy spodziewać się propozycji zarówno sportowych, jak i bluzy, czy też eleganckich garniturów, albo delikatnych akcentów w formie np. szalika.


Wszystko to, będzie dostępne już od 1 listopada 2022 r.